fredag 12. mars 2010

VÅR



Dagene går unna, tiden flyr i godt lag eller hva? I det siste har vi spist mye ute og kost oss. Mathilde hadde bursdag så da ble det litt feiring med middag på Matsuri. Vi har også vært på brunch i Meatpacking på et kjempekult sted som heter Nero DÁlvola hvor Bellinien gikk ned på høykant og god stemning! Vi har også vært på den kubanske kafeen Café Habana, syykt digg mat! 


                                              Meatpacking
                                                   Mathilde!

                                    Jentene er klare for brunch



Ellers har jeg besøkt Berkeley College, skolen som jeg kanskje begynner på til høsten. Skolen virker kjempebra og jeg tror jeg vil trives veldig godt så det blir spennende å se hva som skjer.. Kanksje jeg bor her om et halvt år? haha

               
Snart er det påskeferie!!!! =D

2 kommentarer:

  1. :-) ...Mette, jeg savner litt mere info. om skoledagene ;-))))),men det er kjempe gøy å lese og se bloggen din <3

    SvarSlett
  2. flinkaaaa <3<3 gleder meg til å se meeer

    SvarSlett