onsdag 17. mars 2010

St. Patricks day

I dag har vi spist lunsj i Soho på en kul resturant som heter Delicatessen, vandret rundt og kost oss i det deilige været som er i New York for tiden! I dag var det 18 grader på det varmeste, og det er meldt 21 grader og sol de neste dagene!! Så nå er det like før vi kan dra frem bikinen :D Det blir ålreit når det nye soltaket her på Silvertowers åpner for å si det sånn!!






                                   Kjersti har pyntet seg spesielt for anledningen- St. Patricks day!

I kveld tenker vi oss en tur på bar for å feire St. Patricks day. Hurra!!

2 kommentarer:

  1. Morsomt å lese om hverdagen deres og om studiene gjennom gateway:) Tror jeg skal studere gjennom de jeg også, men da i Mexico eller Bali.

    SvarSlett
  2. åå, eg glede meg sånn eg og:D sga bo på ST til høsten, å glede meg mer når eg ser at folk som bor der nå, har det utrolig kult!!:) men vett du kossen det e med besøk? når eg bor der, om det e ok at mamma ellar typen komme på besøk? har du opplevd noge der?? Caroline:) digg blogg!

    SvarSlett