fredag 12. februar 2010

New.York.Fashion.Week

Heeey, dagen i dag har vært knall=D Bare digger motefaget, er så utrolig spennende! I dag lærte vi litt om design og produksjon, litt av en prosess!! Så rakk vi såvidt hjemmom før vi dro til Bryant park for å speide etter celebs! I starten gikk det veldig tregt, og den eneste personen vi fikk sett var Joe Zee, creative director i Elle America. Det var jo kult nok det da! MEN, som den nysgjerrige personen jeg er ble jeg veldig fristet til å prøve å snike meg inn i teltet hvor visningene er. Og gjett om jeg gjorde!! Snakk om adrenalinkick!! Så jeg og to andre klarte å snike oss forbi vaktene uten bilett, ganske stolt må jeg si! Fikk ikke sett noe særlig til visningene iom at vi trengte biletter for å komme videre inn i selve rommet hvor visningen foregikk, men vi fikk hvertfall et lite øye på hvordan det var der inne! Etterpå fortsatte jakten på celebs videre:


                                     JA, det er Chris Brown!!
                  Outlaaaw!! Mette har sneket seg inn i teltet :S
                                     Joe Zee, creative director Elle America




                                                     Estelle






Jææ, og diverse andre artsy folk!! To be continued..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar