torsdag 25. februar 2010

Apollo

I går var vi på Apollo theatre i Harlem på "amature night"! Det var kjempebra show, og jeg vil absolutt anbefale å sjekke det ut hvis du vil oppleve noe gøy i New York. Det koster kun 10$ og varer i ca 1,5 time.Det var altså en amatør konkurranse, som selveste Michael Jackson og Jackson 5 har deltatt på i sine dager. Helt fantastiske artister, både musikere og dansere. Hvis du vil ha en helaften i Harlem anbefaler jeg også restauranten Sylvias´, hvor du får deilig "soulful food". Ellers var ikke Harlem noe særlig.. 
 

Men hvorfor i all verden skal det snø i New York??? Nå som det var blitt så ålreit vær og temperatur.. Har begynt å se på billetter til Miami, frister litt å dra til varmere strøk!! HAr noen tips til hoteller i Miami? Går ikke på en smell til, åå jeg er så lei av Tore at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!

1 kommentar:

  1. PASS PÅ SÅ DU IKKE RØPER NOE OM EN VISS MANN PÅ T!! ELSKER BLOGGEN DIN!

    SvarSlett